forough

foroughsky

forough

foroughsky

اجاره ویلاهای رویایی رامسر در کنار جنگل های سرسبز

زنجیره مکمل غذایی اسپانیایی Natur House نیز نیاز به توسعه خود داشت

مدل کسب و کار به طور مکرر تا زمانی که به راه حل محکمی که امروز عمل می کند رسید.

در اصل مدل کسب و کار به سمت توزیع شرکت طراحی شده بود

مکمل های غذایی از طریق خرده فروشان زمانی که بازار سود به میزان قابل توجهی کاهش یافت

برای محصولات رژیمی در اسپانیا مقررات زدایی شد. در پاسخ، شرکت

بنیانگذاران تصمیم گرفتند فروشگاه‌های خرده‌فروشی جدیدی ایجاد کنند که بعداً می‌توانستند حق امتیاز ایجاد کنند.

اولین نمونه اولیه فروشگاهی بود که در سال 1992 در کشور باسک افتتاح شد. این

به زودی مغازه به دلایل متعددی از جمله مکان نامناسب شکست خورد.

خرید فضا به جای اجاره آن و ارائه محصولات بیش از حد.

خانه طبیعت از این اشتباهات درس گرفت و به توسعه تجارت خود ادامه داد

به طور مکرر مدل سازی کنید و به ویژه از مدیران فروشگاه های خرده فروشی بازخورد گرفت

در نظر گرفته شود. تنها پنج سال پس از افتتاح فروشگاه آزمایشی اولیه آن، خانه طبیعت

نرخ رشد سالانه 40 درصد را نشان می دهد. با بیش از 1800 فروشگاه

در سطح جهانی، خانه Natur یکی از بزرگترین فرنچایزرها در جهان است.

زمان زیادی را برای محاسبه موارد تجاری تلف نکنید. بهتر بودی

ارزیابی کیفی مدل کسب و کار: بهترین بازار برای آزمایش کدام است

مدل کسب و کار ما؟ از کجا می توانیم بازخورد اولیه مشتری را دریافت کنیم؟ چه هستند

فرصت ها و ریسک های تکنولوژیکی؟ مشتریان کلیدی از کدام یک استفاده خواهند کرد

مدل کسب و کار جدید ما؟

طرح های تجاری بر اساس فرضیات رویاهای مفصلی را ایجاد می کنند. نمونه های اولیه

فرضیات را آزمایش کنید و شما را به یادگیری سوق دهید. کاری که انجام می دهید مهمتر از این است

آنچه شما فکر می کنید

بزرگترین مانع شما در نوآوری مدل کسب و کار، غلبه بر داخلی خواهد بود

مقاومت. تنها با انجام این کار می توان یک نوآوری را با موفقیت اجرا کرد. چرا کارمندان به اجبار در مقابل تغییر مقاومت می کنند؟ پاسخ ساده این است که

آنها نسبت به تغییر محتاط هستند. طبق نظرسنجی های سالانه مک کینزی، 70 نفر در هر

درصد از همه ابتکارات تغییر شکست می خورد. موانع اصلی تغییر موفق، تقریبا

60 درصد، نگرش و رفتار غیرحمایتی کارکنان بوده است

مدیریت. وضعیت در طول سال ها بهبود نیافته است: مردم نمی خواهند

تغییر دادن. آن‌ها مدل‌های کسب‌وکار جدیدی که آنها را مجبور به فراموش کردن می‌کند، نمی‌خواهند

آنچه آنها آموخته اند آنها می ترسند چیزی را از دست بدهند. در اینجا برخی از

نگرانی های بسیار رایجی که توسط کارکنان در طول یک تمرین بیان می شود

در نوآوری مدل کسب و کار:

●● وقتی نوآوری مدل کسب و کار داشته باشد، شرکت ما چگونه خواهد بود

اجرا شده است؟

●● آیا ما کسب و کار خود را آدمخوار نمی کنیم؟ آیا واقعا به اندازه کافی داریم؟

منابع؟

●● چگونه کسب و کار ما سازماندهی خواهد شد، نوآوری برای ما خوب است

سازمان؟ آیا بهتر نیست کاری را که درست انجام می دهیم ادامه دهیم

اکنون؟  برای یکبار هم شده این ویلا های رامسر را اجاره کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند

●● چرا باید الان تغییر کنیم، همه چیز همچنان همانطور که باید کار می کند، نیست

آی تی؟ رقبای ما چیزی را تغییر نمی دهند.

●● تعامل با سایر واحدهای تجاری چگونه تغییر خواهد کرد؟

●● در شرکت جدید کجا خواهم ایستاد؟ آیا من مهارت های لازم را دارم

برای گرفتن یک کار جدید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد