forough

foroughsky

forough

foroughsky

اجاره ویلا های رامسر با حیاط های لاکچری

● اگر کارم تمام شود چه اتفاقی برای من خواهد افتاد؟

●● من با این همه جا در کجا باشم؟

و به طور خصوصی، اکثر آنها فکر می کنند:

●● برای واحد تجاری من، بخش من چه اتفاقی خواهد افتاد؟

●● آیا قدرت و بودجه ام را از دست خواهم داد؟

●● آیا برای من تهدید کننده است؟   

املاکی ها در مورد ویلا های رامسر همه حقیقت را نمی گویند

●● چه سودی برای من دارد؟

●● چه اتفاقی برای من خواهد افتاد؟

مدیریت تغییر مستلزم رهبری استوار است. ارسال شما کافی نیست

کارمندان به یک دوره آموزشی یا ارسال یادداشت اداری در مورد قریب الوقوع

تغییر می کند. مقاومت در برابر تغییر به شدت ریشه دوانده است. یک بار که لگد زدیم

در یک پروژه نوآوری، یک کارمند قدیمی اظهار داشت: «وقتی کارتان تمام شد

با نوآوری مدل کسب و کار خود، یک کپی از نتایج را برای من ارسال کنید. من آنها را قرار می دهم

در کشوی میز من با سایر ایده های نوآورانه از مشاوران قبلی.

درست مانند آن مفاهیم دیگر، ما نیز مفاهیم شما را اجرا نخواهیم کرد.

تغییر درایو

بدون مدیریت تغییر، حتی دقیق‌ترین تحلیل‌ها نیز از بین خواهند رفت

هیچ جایی. مدل‌های کسب‌وکار فقط به اندازه اجرای آن‌ها خوب هستند و همه

ایده ها، هر چند خوب باشند، بدون حمایت مدیریت ارشد شکست خواهند خورد. اینجا هستند

پنج روش مهم برای مدیریت تغییرات از بالا

مارتین وینترکورن، رئیس فولکس واگن می‌گوید: «هر خودرو تکه‌ای از من است

در مورد مشارکت او در پروژه های نوآوری شرکت. او شخصا بازرسی می کند

هر خودرو قبل از شروع تولید یادگیری دیجیتال جدید Ravensburger

سیستم، tiptoi، نیز توسط مدیر مسئول نوآوری اعلام شد

مدل های کسب و کار. استیو جابز خودش مدیر پروژه آی‌پد بود

بنیانگذار SAP، هاسو پلاتنر شخصاً بر جنبش «در حافظه» نظارت دارد.

اقدامات مدیریت نشانه ای آشکار از تعهد آن به تغییر ابتکارات در چشم کارکنان است که سوالاتی از قبیل: چقدر زمان می پرسند.

مدیریت ارشد با مدیر پروژه کسب و کار جدید هزینه می کند؟ چند وقت

آیا مدیریت ارشد برای بحث در مورد پروژه مدل کسب و کار ملاقات می کند؟ چگونه

مدیر پروژه به راحتی می تواند به منابع استراتژیک موجود در شرکت دسترسی پیدا کند

سلسله مراتب غیررسمی؟ چگونه شرکت مدل کسب و کار جدید را ارائه می کند

در بیانیه های رسمی مطبوعاتی، گزارش های سالانه و تماس های کنفرانس؟ چگونه بالا

مدیریت از کسب و کار نوپای خود با منابع کمیاب ما حمایت می کند

همچنین می تواند توسط کسب و کار موجود استفاده شود؟

شرکت سوئیسی Lonza محصولات و خدماتی را به صنایع داروسازی و علوم زیستی ارائه می دهد. چند سال پیش مدیر عامل وقت تشخیص داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد