که، اگرچه شرکت مشتری مدار بود، اما آن را نداشت
منابعی برای تولید نوآوری رادیکال به خودی خود. بنابراین او جداگانه تأسیس کرد
تیم مخاطرهآمیز مسئول هدایت فناوری، محصول و تجارت رادیکال است
نوآوری های مدل ابتکار LIFT (ابتکار لونزا برای فناوری های آینده)
وظیفه تولید درآمد سالانه 500 میلیون فرانک فرانک در 15 سال بود
سال و تا کنون بودجه سالانه چیزی زیر CHF اختصاص داده شده است
20 میلیون برای رسیدن به این هدف بلندپروازانه. تعهد مدیر عامل شد
زمانی که او بودجه LIFT را حتی در طول بحران مالی حفظ کرد
پول نقد تنگ شد. او به این پروژه اعتقاد داشت و در مقابل از آن دفاع کرد
کارکنان، مدیریت و هیئت مدیره
مهاتما گاندی به قول معروفی میگوید: «تغییری باش که دوست داری ببینی
در جهان'. کارمندان از حمایت از ابتکارات تغییر تا زمانی که نشوند بیزارند
مطمئن باشید که مدیریت پشت سر آنهاست. نوآوری باید توسط
تیم مدیریت ارشد یا محکوم به شکست است. در تجربه ما - و
بهویژه در کارگاههای اجرایی MBA ما - ما از سطوح مختلف پایینتر و یاد گرفتیم
ابتکارات مدیریت میانی برای متحول کردن معماری سازمانی،
اما همه آنها شکست خوردند. در اغلب موارد، مدیران عامل به «چسبیدن به آنچه شما میپردازید» برمیگردند
بدانند. اما هرگز فراموش نکنید که نحوه شروع یک پروژه تعیین کننده چگونگی شروع آن است
پایان خواهد یافت.
لوکشین های طلایی برای اجاره روزانه خانه در تهران
نوآوری مدل کسب و کار باید از بالا به پایین پیاده سازی شود. در غیر این صورت
موفق نخواهد شد. این به هیچ وجه به معنای پایین و وسط نیست
مدیران در شرکت های بزرگ یا حتی کارکنان SME ها نمی توانند در آن مشارکت داشته باشند
راه های قابل توجه اما هنگامی که فشار برای هل دادن می آید، باید این را در نظر داشته باشیم
اجرای موفقیت آمیز تقریباً همیشه به پشتیبانی مدیریت ارشد بستگی دارد
- نه فقط به این دلیل که منابع باید در حین عرضه توزیع شوند، بلکه بیشتر آنها
مهمتر از همه برای ارائه مخالفت مستقیم با مقاومت.
اطمینان حاصل کنید که کارکنان به طور مستقیم در مدیریت تغییر و به طور فعال درگیر هستند
شکل دادن به فرآیندها و تعریف وظایف یک کارمند درگیر، یک کارمند آزاداندیش است. یک تامین کننده خودرو یک بار به روشنی توضیح داد: «تغییر
فرآیندهای مربوط به کارمندان مانند پیاده روی با کوله پشتی است. نمیتونی راه بری
به همان سرعتی که بدون کوله پشتی انجام می دهید، اما همه آنچه را که نیاز دارید حمل می کنید
با تو. شما فقط کمی استراحت می کنید و آماده هستید که دوباره به راه بیفتید یا شروع کنید
در حال کاوش در مقصد خود
یک شرکت چاپ متوسط در یک کشور آلمانی زبان، مانند
اکثر رقبای خود، فشار حاشیه قابل توجهی را تجربه می کردند. آن
از سوی دیگر، مدیر عامل، رویای چاپخانه را در سر می پروراند
آینده. او در شب و آخر هفته ها وقت خود را صرف توسعه مفهومی برای a
شرکت کاملا متفاوت او زحمات خود را به کارمندان شرکت ارائه کرد
در یک کارگاه استراتژی و با تعجب متوجه شدم که اکثر آنها چنین بودند
بسیار بدبین و آشکارا در برابر ایده او مقاومت می کند. این یک مسئله رایج است
توسط مدیریت ارشد دست کم گرفته شده است. مدیر عامل و نویسنده پرفروش جیم کالینز
تصویر جالبی ارائه می دهد: او به کارکنان خود می گوید که شرکت مانند یک اتوبوس است.
اتوبوس به مقصد خاصی می رود و هر کسی که می خواهد برود