forough

foroughsky

forough

foroughsky

نکات بسیلر مهم ویلاهای اجاره ای رامسر

هتل نووتل تهران

هتل فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران نووتل یکی از محبوب ترین اقامتگاه های لوکس این شهر است. مهمانان این هتل را به دلیل مدیریت حرفه ای و دلسوز، نزدیکی به IKIA، و منوی رستورانی خوش طعم آن دوست دارند. بعلاوه، اتاق‌های مدرن و تمیز، فضای خصوصی عالی را برای استراحت و مبارزه با خستگی سفر هوایی ایجاد می‌کنند. هتل نووتل توسط 1stQuest به مهمانانی که به دنبال اقامتی لوکس در تهران هستند پیشنهاد می شود.


در رامسر هر ویلایی را اجار نکنید به این نکات دقت کنید


درباره هتل نووتل

تاریخ


هتل نووتل یک هتل 5 ستاره است که در سال 2015 ساخته شده است و یکی از اولین هتل های واقع در فرودگاه کشور است. این یک هتل هتل های آکور، یک گروه هتل چند ملیتی فرانسوی است.


این هتل زیبا در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKA) واقع شده است.


هتل نووتل تهران در 11 طبقه و 296 اتاق با امکانات مدرن و کیفیت جهانی ساخته شده است. به دلیل دور بودن این هتل از شهر بزرگ تهران از سر و صدا نیز دور است و این امر محیطی بسیار آرام و آرام را برای مسافران این هتل ایجاد کرده است.


امکانات اتاق: هتل نووتل دارای اتاق های 1 تا 2 نفره با دید به محوطه هتل می باشد. اتاق ها استاندارد، بسیار تمیز و به خوبی تزئین شده اند. با هر اتاق صبحانه و سرویس اتاق رایگان ارائه می شود (باید در نظر داشته باشید که اتاق های کوتاه مدت شامل صبحانه نمی شوند). امکانات بسیار مدرن این هتل مطابق با استانداردهای بین المللی مورد انتظار است. کارکنان هتل نووتل بسیار حرفه ای، صمیمی، مفید هستند و می توانند انگلیسی صحبت کنند.


اتاق ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و غربی، حمام، وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، IPTV، آب رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان (تخت، کاناپه، کشو، رخت آویز و کمد) هستند. ، تلفن، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی.


امکانات هتل: این هتل دارای یک لابی با ظرفیت 80 نفر می باشد. دارای پارکینگ رایگان مشترک با هتل ibis با ظرفیت 400 وسیله نقلیه، رستوران با قابلیت سرویس دهی به 115 مهمان به صورت همزمان، استخر رایگان برای مهمانان با سونا و جکوزی و اتاق ماساژ، اتاق سیگار، زمین بازی کودکان، تور کافه، خدمات مفید برای مهمانان معلول. سالن زیبایی، چایخانه سنتی، کافی شاپ با نوشیدنی های سرد و گرم و تنقلات سبک، فضای سبز، کتابخانه، تاکسی سرویس، خشکشویی و اینترنت در لابی.


میهمانان


هتل نووتل برای مسافران و گردشگرانی که باید پرواز خود را تغییر دهند و نیاز به اقامتی در نزدیکی فرودگاه دارند بسیار مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد