forough

foroughsky

forough

foroughsky

دلایلی خاص برای اجاره کردن سوئیت در تهران

دلایلی خاص برای اجاره کردن سوئیت در تهران

ابوظبی، امارات متحده عربی (AP) - شرکت هواپیمایی ملی ابوظبی، اتحاد، روز پنجشنبه ورود اولین ایرباس A380 خود را با "تنها سوئیت سه اتاقه در آسمان" به نمایش گذاشت.


پنج دلیل برای اجاره کردن سوئیت در تهران


A380 اولین ناوگان از 10 ناوگان به سفارش هواپیمایی اتحاد است که قرار است سال آینده چهار فروند جت دو طبقه دیگر را تحویل بگیرد.


A380 از 27 دسامبر هر روز به سمت هیترو لندن کار می کند و دارای "The Residence by Etihad" است - یک سوئیت سه اتاقه، کامل با یک اتاق نشیمن، یک حمام خصوصی با دوش و یک اتاق خواب، و همچنین یک پیشخدمت اختصاصی در خیلی جلوی عرشه بالایی هواپیما. کابین 11.6 متر مربعی (125 فوت مربع) برای یک نفر یا دو نفره است.

این هواپیمای مسافربری می گوید این سوئیت قبلاً برای پرواز افتتاحیه خود به لندن رزرو شده است. مدیران این شرکت قبلاً گفته بودند که انتظار می‌رود قیمت این مجموعه 21000 دلار باشد - یک طرفه.


ناو هواپیمابر خلیج فارس که به سرعت در حال رشد است دارای ناوگانی متشکل از 109 هواپیما و بیش از 200 هواپیما در صورت سفارش است.


این شرکت هواپیمایی همچنین روز پنجشنبه اولین بوئینگ 787 دریم لاینر خود را به نمایش گذاشت که از 1 فوریه پرواز خود را به سمت دوسلدورف آلمان آغاز خواهد کرد. این شرکت به مسافران سطح بالایی سوئیت با مینی بار خنک و صندلی هایی ارائه می دهد که می توانند به یکدیگر متصل شوند تا یک اتاق دو نفره ایجاد کنند. بستر.


این شرکت اعلام کرد که انتظار می‌رود سه دریم لاینر دیگر در سال 2015 تحویل داده شود.


جیمز هوگان، رئیس و مدیر اجرایی اتحاد، گفت که علیرغم برخی تأخیرها با 787 به دلیل انواع اشکالات، او "بسیار مطمئن است که مشکلات آنها حل شده است."


اتحاد اعلام کرد که FGB مستقر در ابوظبی و بانک ملی تجاری عربستان سعودی برای خرید تعدادی از هواپیماهای بوئینگ 787 این شرکت تامین مالی خواهند کرد. همچنین برای اولین هواپیمای ایرباس A380 خود از بانک تجاری ابوظبی کمک مالی دریافت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد