پیاده سازی یک فرآیند ساده نیست، بلکه یک فرآیند چند بعدی است:
چرخه طراحی-نمونه اولیه-تست باید چندین بار قبل از تکمیل شود
شما می توانید آماده باشید تا نوآوری خود را به بازار معرفی کنید. با گذشت زمان، جدید
مدل کسب و کار واقعی تر خواهد شد و ویژگی های آن به طور فزاینده ای جزئیات می شود.
در این فرآیند هر دو تفکر واگرا و همگرا مورد نیاز است. در حین
در مرحله واگرایی، فضای فرصت برای ایجاد حداکثر باز می شود
تعداد احتمالات؛ در طول فاز همگرا فضای محلول در رامسر هر ویلایی را اجار نکنید به این نکات دقت کنید
به طور فزاینده ای بر روی چند ایده امیدوار کننده تمرکز می کند (شکل 2.15). تکرارها
ادامه دهید تا زمانی که راه حل صحیح را پیدا کنید، یعنی زمانی که احساس آمادگی کنید
تا مدل کسب و کار جدید خود را به بازار معرفی کنید. در اوایل دهه 1990،
رویکرد نمونهسازی سریع چرخههای طراحی-نمونه-آزمایش را به سرعت متداول کرد
تا یادگیری توسعه طرح های تجاری سنتی و بسیار رسمی
اهمیت کمتری پیدا می کند؛ نسبت انجام انعطاف پذیر و یادگیری تکراری
جایگزین برنامه ریزی می شود چرخه های سریع یادگیری اهمیت بیشتری پیدا می کند. در حالی که ما
به شما پیشنهاد نمی کند که برنامه های تجاری را به طور کامل کنار بگذارید، مطمئن شوید که شما
برای پیشبرد پیشرفت، روی آزمایش سریع و تکراری تمرکز کنید.
ده کلید موفقیت در چرخه طراحی-نمونه-آزمایش به شرح زیر است:
1 صراحت: فقط به این دلیل که این کار را انجام نمی دهیم به این معنی نیست که خوب نیست.
2 شجاعت: "بخت و اقبال به شجاعت می بخشد".
3 تکرار: خوبی ها راه را برای بهتر شدن باز می کنند و باعث ایجاد مداوم می شوند
بهبود و نتایج بهتر
4 تنوع: تیم ها باید از ترکیبی متعادل از هر دو تشکیل شده باشند
متفکران واگرا و همگرا
5 تغییر: لحظات مهم را بشناسید و به طور خاص دنبال کنید.
6 خلاصه: آنچه را که بعد از هر دوره یاد گرفته اید یادداشت کنید.
7 شکست: همه ما نیاز به یادگیری داریم و شکست منجر به پیشرفت می شود. یادگیری است
مهمتر از اندازه گیری نتایج
8 چالش: هر تعداد سوال بپرسید، زیرا باعث افزایش خروجی می شود
در طول اجرا
مربی: از متفکران محوری که به هر دو متفاوت تسلط دارند، استفاده استراتژیک کنید
و تفکر همگرا برای سرعت بخشیدن به فرآیندها.
10 دستورالعمل: به روی «اسبهای تاریک» که میتوانند شما را به طور کامل هدایت کنند، باز باشید
جهت متفاوت
در اینجا دوباره میتوانیم نستله نسپرسو را به عنوان مثال در نظر بگیریم. نستله
مدل کسب و کار قبل از آن یک مرحله طولانی آزمون و خطا را پشت سر گذاشت
موفق شد. اریک فاور، محقق نستله، اولین پتنت قهوه را درخواست کرد
کپسول ها در دهه 1970 در این زمان تنها محصول قهوه نستله نسکافه بود
قهوه فوری. کپسول های قهوه در تلاش برای تقویت اختراع شد
موقعیت نستله در بازارهای قهوه بو داده و آسیاب شده. نسپرسو بود
در سال 1986 به عنوان یک شرکت کاملاً مجزا از نستله تأسیس شد. برای مدت طولانی
کپسول های قهوه در ابهام ماندند و مدیریت ارشد شرکت
نزدیک بود ماشین آلاتش را بفروشد. در سال 1988 یک مدیر عامل جدید به نسخه اصلی نگاه کرد
مدل کسب و کار و شروع به کار بر روی آن: در آینده شرکت خواهد کرد
به جای صرفاً مشاغل، خانواده ها را مورد خطاب قرار دهید. با این کار نسپرسو شروع شد
تا محصول خود را مستقیماً از طریق پست ارسال کند. مدل فروش جدید این شرکت از فروش
دستگاه های قهوه ساز از طریق خرده فروشان و در دسترس قرار دادن کپسول های آن به صورت آنلاین یا
در فروشگاه های بوتیک نسپرسو ثابت شد که بسیار باهوش است. یک تقویت اضافی
استخدام جورج کلونی به عنوان سخنگوی و در مجموع بود
این شرکت از سال 2000 سالانه 35 درصد رشد کرده است. در سال 2013
این شرکت بیش از 5 میلیارد کپسول قهوه فروخت و درآمدی بیش از آن به دست آورد
3 میلیارد یورو